I have to let go of your hand ..

Heeeej !
förlåt för attjag börjar denna blogg med dålig update , haha men jag hade fullt upp igår så jag hade inte tid .
Men jag hade värsta chilldagen i skolan , satt i skolans caféteria hela dagen med rebecka och gjorde ingenting , kollade på friends with benefits . Haha , denär så jävla bra ju ! :o Iallafall så slutade jag typ kvart över 2 och då mötte jag Caroline så gick vi till stan så skulle jag ta ut pengar men det gick inte på en enda bankomat och det gick inte att ta ut på banken heller sen kunde man inte smsa eller ringa heller ? och det var över heeela sandviken typ en timme för att det var någon som grävde sönder en kabel som styr hela sandvikens nät blabla ? Asirriterande , iallafall så mötte vi Olivia , Sara och David så pratade vi med dom ett tag sen gick jag och Ollie till Ica och mötte wilma sen gick vi från Ica maxi till Ollie och det är en bit att gå .. Men wilma följde inte med till Ollie så när vi kom till henne lagade vi mat sen började vi fixa oss och cyklade till statoil för att möta Sara sen mötte vi Alva, Johanna , Matilda och några till så gick vi till lokalfesten . Det var inte så många där då men jag hade vell ganska kul . Alla gick runt 12 så då gick Jag , Olivia , Johanna , Alva , Emil , Oskar , Tommy och Tomas hem till en kille som hette Jonas eller något sånt ? så var det efterfest där . Hihi där satt vi typ 2 timmar sen gick vi till donken sen cyklade vi hem till olivia så sov vi där . Nu är jag hemma för pappa hämtade mig hos Ollie runt 12 och nu ska jag städa lite , sen åka till min älskling som fyller år idag !!

dåååligt snygg man var i början på sjuan !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback