Har teknik .

Sitter på tekniken och bloggar från Matildas mobil . Ska nu få tillbaka våra prov och sen ska vi träna på instuderingsfrågorna inför nästa prov , vi har det på fredag. Och min tyskalärare förstörde min dg genom att ge mig ett g på tyskan . Nu låter jag jätte töntig men när jag lämnade in det sa hon att det såg riktigt bra ut , "riktigt bra=vg" jag blir så irriterad nu ! Jaja nu efter tekniken har vi lunch sen en lektion till och vi slutar halv 2 idag , då ska jag åka till söder och möta Line för jag ska hämta min laddare så jag äntligen kan använda min xperia. Men nu måste jag hänga med på genomgången annars kommer jag inte klara provet ! Det går inte att ladda upp bilder men jag bloggar när jag kommer hem :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback