Goodnight world.

Ska nu krypa ner under täcket med biologiboken i handen .. Har prov imorgon så jag måste verkligen plugga ! Kan nästan ingenting .. Fan , jag som ville lägga mig och bara sova . Har varit fullrulle hela dagen , Skolan slutade halv 4 , då gick jag till min syster . Men ingen var hemma där så jag satt i trappuppgången ungefär 45 min för att vänta på att dom skulle komma hem . Och jag hade inge sms eller pengar på telefon så jag kunde få tag på dom så det var bara att vänta . Sen när jag väl kom in så skjutsade thure mig till dansen och sen åkte jag hem och har bara kollat tv sen jag kom hem , och duschat . Så jag har väldigt ont i kroppen idag , orkar knappt göra något på veckorna längre , men i helgen kör vi !!!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback