Flyttstädat.

Åkte in till sandviken med 5 bussen till min syster och hjälpte dom att flyttstäda , packa osv . Vi har även käkat smörgåstårta , kanske  huuuur gott som helst ! Träffade även carro och matilda en snabbis för att jag skulle köpa 50-cent biljett av matilda , så nu har jag en sån oxå ! Nu gäller det bara att tagga morgondagen , ska inte iväg till praoen imorgon så jag har i stort sett lov nu . Så imorgon ska jag hjälpa emelie och thure att flytta till deras nya lägenhet och sen träffa några och kolla på 50-cent !!!Är jättetaggad på det så det är inte klokt . Hihi tänk lixom en Världkändis i LILLA LILLA sandviken ?! Haha nästan lite komiskt ju ! ;)

Jaja , nu ska jag fortsätta kolla på lyxfällan .
hörs !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback