Barnvakt åt lillebror .

Sitter hemma nu och ska snart åka in till sandviken med simon , har varit barnvakt åt honom sen klockan 3 idag så ska vi ta med mira och åka till min syster . Pappa kom precis hem men han och mamma ska ju på föräldramöte idag så vi åker med bussen som går nu snart ! Vi har precis ätit varma mackor och jag har precis duschat . När vi kommer till emelie ska jag formatera datorn och fixa naglarna , bloggar mer sen !

Tog bara en bild , så tråkigt med inlägg utan bilder !

fan va jag vill ha en pojkvän ..

Kommentarer
Mia broman

sv: Annars va ditt hår typ svart på bilden ;) haha



Blogg: http://miabroman.blogg.se/
2011-10-11 @ 16:55:52
Anonym

Hej!!!! Vilket gymnasieprogram ska du gå på?:)



2011-10-11 @ 17:34:52




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback