Autumn Outfit .

Ååh vad jag är shoppingsugen nu igen ! Vill bara åka till stan och köpa allt jag behöver/vill ha . Men jag tänkte lägga upp en galet snygg höstoutfit som jag inte skulle tacka nej till .

Titta jackan , GAAAASH ! och skorna .... skulle göra vad som helst för att få de , jackan kostar 799kr vilket inte var så himla dyrt , för jag tror den är fodrad och då har man ju den hela hösten och vintern isåfall . Och skorna gick på 499kr tror jag det var ? Men gud vad jag vill ha sånnadär skor alltså , men kanske lite jobbigt att gå i hela vintern ? Jag skulle ju halka hela tiden och frysa jättemycket så jag skulle ju vara halvdöd när vintern är slut ! haha menmen .. eller så använder man dom som fest skor ? Skulle nog luta mer åt det hållet isåfall . Men dom ska jag önska mig när jag fyller , hihi (a) alltså gud , kolla vad underbar outfiten är ? en mysig stickad tröja med en sjal och ett par svarta jeans till och en varm jacka och ett par kängor ? Yummi !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback