At alvas place .

Hej på er , känner att jag varit lite dålig på att blogga . Men är det helg så är jag inte världsbäst på det ! Men inatt sov jag hos Hanna och vi var hemma hos joni med några , satt i hans kök och snackade lite osv . Sen imorse typ vid 1 åkte jag till alva så var det meningen att jag bara skulle kolla på hennes rum sen skulle jag åka hem till järbo , men det blev ändrat så vi satte på en film och kollade sen käkade vi nudlar och ägg . Nu sitter vi vid datorn och spelar lite spel och kollar bloggar , haha älskar videobloggar !! 
jaja , nu snart kommer Marcus och så fårvi se vad vi hittar på . Jag sover hos min syster ikväll oxå , ska spela lite sims med henne ! ;)

Arkiv bild ,ser så sjuukt tråkigt ut utan bild !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback