Alvas place med fulaste ungarna .

Är hos alva nu , sov hos johanna inatt med henne och alva och vi kom nyss till alva och nu har wilma och olivia kommit oxå . Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på men någon roligt får vi hoppas på ! Igår hade jag roligt , jag var ju på 50 cent igår med några och det var ganska bra förutom att det var jobbigt att vänta så jävla länge på att han skulle spela , först stog vi och köade i typ 3 timmar , sen var den 3 timmars förband och sen kom han och spelade och jag hade ju ashöga kilklackar så det var så jävla jobbigt för jag fick så himla ont i fötterna , och sen vart det bråk mellan oss och några fittor som började kaxa och typ knuffades och massa . Asjobbigt !

Jaja , nu ska jag vara social med dom fula typerna :)
arkiiiiv !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback