Aah , hey look at that body !

Kom nyss hem , eller ja .. Nyss och nyss är det vell inte , kom hem runt 4 då jag direkt började laga köttbullar och mackaroner ( hade inget annat hemma ) så såg jag att det var väldigt lite , så jag gjorde lite korv oxå . Och har precis tryckt i mig typ huuur mycket mat som helst ... Snart åker jag ju in till dansen och egentligen var det tänkt att jag skulle till öppet hus på Thoren Business school , men det blir inte av för om skippar dansen så kommer jag inte kunna komma ikapp , dansen är halvsvår så skulle jag missa en gång kommer jag ligga efter och sen skulle jag inte hinna efter dansen osv . Men jag går dit vid ett annat tillfälle bara !

Jaja , nu ska jag gå till bussen ! Pusss.

laagomt gammal bild , haha början på 2010 !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback