what if god was one of us ?

Sitter i spänning och kollar på pengarna på bordet , fyfan va spännande det är . Man hoppas ju på att dom ska förlora tihi . Jaja , är hemma hos emelie och ska sova här tonight sen imorgon sover johanna hos mig och då ska vi göra järbo så ni veeet ! :) har lekt lite med emelies cam så ni ska få lite fula bilder .
menmen , jag vill göra om min blogg och funderar på att göra det nu ;) måste bara få en ide och så tänkte jag be syrran om ideer , hon är ju världsbäst på såntdär !
FYFAN va jag är partysugen . i helgen fyfan va jag vill festa då , ska kolla med min egna lilla party prisse hanna om hon vill parta med mig !!!
men nu måste jag kissa , dör vilken sekund som helst ....

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback