We found love in a hopeless place !

Tjabbaaaa ,
Vaknade för typ en timme sen efter en galen kväll . Först så fick jag present av min morbrors tjej , sen åkte jag och mamma till valbo så köpte jag en aaasskön stickad tröja från bikbok och 2 stosoroch en snygg top från ginatricot . sen käkade vi på ikea , åååh så jävla god mat ! köttbullar och potatis ♥ hehe , sen åkte vi hem och så sminkade jag mig osv sen kom carro , matilda ,rebecka, linn och johanna och då gick vi till krogen för att käka och där satt olivia , johanna , sara , miriam , vickan , wilma , hanna och maja . Alla käkade utom jag och rebecka tror jag ? hah jag hade ju nästan precis käkat på ikea . Sen gick vi hem till mig så öppnade jag presenter och allt var jättefint och jag ska lägga upp det sen ! men efter de så partade vi loss, vi lekte lekar och dansade och sjöng , och så kom det massa killar förbi en sväng och marcus, emil och simon var med och lekte lite ;) sen åkte några hem och så var det bara vi som skulle sova här kvar . och vi låg i mitt rum aslänge och pratade sen var alla trött utom jag och johanna , så vi gick ut och gissa hur kallt det var !!! Jag gick i min nya stickade tröja , min vinterjacka och foppatofflor INGET mer , inga byxor eller någonting ? trodde jag skulle frysa sönder mina ben ... usch , och vi träffade linus, daniel, robin och martin en stund sen gick jag och johanna hem igen och så la vi oss och snacka med dom andra ett tag , sen somnade vi typ 5-6 och vaknade typ halv 2 ;) haha , ja idag vet jag inte vad jag ska göra . fira pappa för detär ju fars dag idag ! och sen städa och förbereda mig för skolan imorgon !

ni får lite bilder från igår.

BikBok 200:-

BikBok 2 för 59:-

GinaTricot 104:-

jag frös ihjääääl !!!

dethär fick jag av alla :D hihi ,

UPDATE !
---------------------------------------------------------
glömde ladda upp detta inlägg igår , så jag gör det nu :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback