The party is in my head !

tog ett långt gympass idag med olivia , wilma och carro . riktigt skönt och kul för den delen !! känner att jag måste börja , så nu jävlar , gymkort måste införskaffas oxå ! hihi det var skit kul . nu har jag duschat och fräshat upp mig och sminkat mig , har bara håret kvar nu och det ska jag gå och fixa right now . tänkte bara blogga för jag vet inte om jag har chans att göra det mer ikväll för tonight is a partynight !!! and i looove it. vi får vell helt enkelt se vad denna fina kväll har mer att bjuda på , när jag är klar möter jag hanna så går vi t rese och möter upp rebecka och åker därefter to the party! ååh , har inte festat på några veckor nu så nu ska jag köra hårt kan jag ju bara säga. wiiihoo !!
ni får en arkiv bild ! ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback