TAGGAD TILL TUSEN !

Ja , gissa vad som händer imorgon ? Jag är jäääättetaggad ! :D JAG FYLLER ÅR !!! Jag fyller om bara någon timme , wiiihoo !

Jaja , hihi .. Äntligen uppdaterar jag ! Idag har jag inte varit i skolan , ne jag har varit på min systers skola hela dagen och varit med henne för jag ska kanske gå samma skola och linje som henne så jag var med henne idag och jag fick 2 ansiktsbehandlingar och 2 sminkningar , den min syster gjorde vart jättebra men den som hennes klasskompis gjorde på mig såg hemsk ut , hon hade fel fondation till mig , ögonskuggan var ojämn och jag hade beige läppstift + ljusrosa läppglans så ja , jag såg ut som en fjortis . Haha , såg hemskt ut !

När jag kom hem bakade jag 3 tårtor till imorgon , eller jag bakade inte . Mamma köpte färdiga bottnar så dekorerade jag dom ! :D

nya bilder kommer imorgon !! sålänge , arkivbild .

störd bild från i helgen ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback