SAMSUNG GALAXY S2 !!!!

Tjeeeenare , jag funderar helt seriöst på att lägga ner bloggen, orkar fan inte med att skriva längre , har ingen lust ... Jaja, idag efter skolan åkte jag till valbo med johanna T och johanna J , det var ju halva priset på hela bikbok's sortiment . Jag blev överlycklig för jag trodde det var på ALLT , så när jag kommer dit var det inte på skor eller jeans , FAAAAAN ! ska ju köpa deras nyyya skor !! haha , tre av dom iallafall . SÅ GALET SNYGGA ! och när jag kom hem sitter min farfar här med ett kuvert med 1000 kr åt mig ! :D sen fick jag brev av min farmor och morfar och av dom fick jag 150 kr var , så man tjänar ju på att fylla år ! ;) och igår var ju min syster här så då fick jag 100 kr av dom sen 10 lotter , och jag vann 40 kr !! så jag ska lämna in dom och köra på 4 nya lotter och försöka vinna mer ! :) TÄNK om man skulle vinna 250 000 ?????? OMG .... Min syster och jag har ju likadan telefon , så vi köpte även skal tillsammans igår , huuur billiga skal som helst , vi delar på dom så det inte blir såå dyrt med frakt osv , jag köpte även skyddsplast till skärmen ! :)
iallafall .. nu ska jag lägga mig under mitt nya gosiga duntäcke och mysa framför filmen " bad teacher " och det kommer vell bli att jag pillar med mobilen , har inte kunnat låta den vara en enda gång från att jag fick den igår morse . HEELA tiden håller jag på med den , batteriet går ju ur direkt haha .

min älskade mobil !!

dedär är skalen vi beställde , vi ska beställa fler sen ! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback