Lugn lördagskväll , check !

tråkigt nog.. så sitter jag hemma tonight , vill egentligen ut och festa eftersom gårkvällen blev MISSLYCKAD , vi var påväg till en fest men fick snabbt reda på att det var vääärldens tattarfest så vi sket i det och träffade edvin och kalle och självklart när vi stog där och skulle möta dom så hitta vi inte varandra , vi gick typ på olika gator osv och fyfan va irriterande det var och kallt var det oxå. sen när vi äntligen träffat varandra gick vi till alex och kollade på film , vi såg paranormal activity fast i tokyo , dom hade gjort om filmen så det var någon från tokyo som gjort den , jag fatta typ inte ! haha , den var liite läskig faktiskt men verkligen inte lika som riktiga filmen . och idag har jag varit i valbo med mamma hela dagen , vi shoppade lite och jag lägger upp sen var jag köpt ! men vi handlade lite julklappar åt mina syskon och så lite åt oss själva , sen hämtade vi min bror hos våran kusin sen åkte vi och handlade mat och nu är vi hemma . är helt sluut i benen och fötterna så nu ska jag ta det lugnt , jag börjar ju även bli förkyld så har jag ont i huvudet och är trött hela tiden ... JOBBIGT ? JA !
nu ska jag ta itu med mitt rum , ser ut som ett bombnedslag av kläder så jag ska STÄDA PÅ EN LÖRDAG ... börjar fan grina ...
nej nu måste jag sluta babbla . pussis !

BH och trosor - Cubus , tillsammans blev det 113KR

roll on och svartglittrig eyeliner - H&M, tillsammans blev det 69KR

earcuff - Glitter ,49KR


jeansleggings - ONLY 150KR

fick även vantar av mamma , från dollar ! hahahahhaha ;) dom var ju skön så vafan ? :D tihi

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback