i've got a hangover , whoooaa !

Är med vääärldens högljuddaste människor , carolin , johanna och matilda . Kan ju inte va med dom utan att dom skriker ... åh , mina föräldrar sover och dom kan ju inte vara tyysta ! Haha jaja , idag ville jag egentligen på fest för jag är så himla fest sugen , men inte fan ville någon samma som jag inte ! Ni kan få lite bilder från igår som jag tagit av josefin och några bilder från min kamera , vart jättenågra bilder igår eftersom jag inte ville gå och bära på systemkameran hela tiden .


MIN ASHETA OUTFIT !! A FRANCE MAID

ebba , bästa maskeraddräkten under hela kvällen !!

Kommentarer
Andrea

åh vilken ful bild på mig haha men ni andra var fina!



2011-11-03 @ 21:21:05
Ebba lindholm

Haha!



Blogg: http://ebbalindhlms.blogg.se/
2011-11-09 @ 07:47:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback