Hur ska man älska nån som har älskat nån förut ?

Usch va dålig jag är på dethär ! men vet ni vad ? Jag byter nog tillbaka till min gamla devote blogg . Vet inte varför men de känns skönare på någon vis , eller nej ... ellerfan , jag vet inte :) Haha !
Idag hämtade jag ett skal hos syrran , vi beställde ju två skal tillsammans och jag fick börja med det snyggaste ! hihi , jag älskar det ! Och idag har det inte hänt ett skit , som alla andra dagar .. Men imorgon då händer det grejer , först skoja , sen hem och äta och duscha  , sen åka på dans och därefter snabba på till bussen för att åka på öppet hus på borgar skolan och sen ska jag kolla på bio med Carro och Hanna ! Är supertaggad på bion faktiskt ! Vi ska se twilight breaking dawn part 1 , wiiihoo . Jag älskar twilight filmerna , så sjuukt bra så det ska bli kul att se ! Sen direkt när part 2 kommer ut ska man ju självklart se den oxå , för i part 1 kommer det säkert bli något att det slutar precis när något speciellt och spännande händer !
Jaja , nu ska jag boka biljetterna sen ska jag ner och göra ordning mammas naglar och måla dom och så , sen funderar jag på att sätta mig framför teven med en kopp te ? :) Mumsigt !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback