Hanna Hertel, snyggaste bruden i världen .

Sitter hemma hos hanna nu med carro och hannas kompis , mia kommer snart och halv 9 åker vi buss till gävle för att kolla på twilight , äntligen !!! och ännu en gång måste jag skriva att jag inte köpte gymkort idag , men nu jävlar , hanna vill gymma med mig så nästa vecka då jääääävlar ska jag och hanna gå och köpa , eller imorgon eller när det blir . Nu ska jag testa hannas skor ;) hihi , älskar hannas skor ! ska även kolla igenom hennes garderob för jag äääälskar hennes saker :D hihi,
titta min snygging !!


Kommentarer
världens snyggaste brud

Haha..men iallafall du måste svara på det här, vem är den snyggaste killen i Sandviken och sen vilken är världens snyggaste kille? :D



Blogg: http://hannahertel.blogg.se/
2011-11-19 @ 15:03:29




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback