FINALLY !

nu , har jag tagit tag i bloggen och gjort ordning den så den ÄNTLIGEN blivit bra . puuh ! är helt slut nu efter en låång dag i skolan och framför datorn . så nu ska jag gå mer och mysa vid teven och därefter lägga mig tiiiiiidigt ikväll , troligen vid 8 om jag har tur och får in allt i huvudet från pluggandet jag ska göra nere nu medans jag kollar på tv .
haha , dedär blev lite knepigt , men jag ska somsakt plugga samtidigt som att jag kollar teve nu så får vi hoppas jag har pluggat klart till klockan 8 så jag kan få min skönhetssömn .
måste springa ner nu fort kom jag på  , är väääldigt ledsen faktiskt :( idag när jag tog av skalet från min mobil så var det alldeles grönt på ena sidan och lite nere i hörnet på mobilen och det går inte bort heller , så ska kolla upp dedär . kan ju vara att skalet inte är bra eller något men jag är iallafall jätteorolig !:(

söt bild på mig och mia i väntan på bussen ;)
just det , jag ska även ladda upp en video på elina och mia oxå . gör det via mobilen sen tror jag ! :)

Kommentarer
mia broman

snygg bild..... avlider



Blogg: http://miabroman.blogg.se/
2011-11-28 @ 19:31:20




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback