dansa är kul men jag föredrar att suupa!

godmorgon allihopa, igår var jag på halloweenfest hos wilma ,det var jätteroligt och alla var utklädda så det var ett stort plus. själv klädde jag ut mig till fransk maid(hushållerska/städerska) hihi, och vi dansade och djöng nästan hela kvällen och alla bara körde på! typ alla åkte vid halv 1-kvart i 1. då gick jag, agri,johanna,anela,alva och edvin till domken men det hann stänga .... så vi liftade med en assnäll kille , jag skulle egentligen sova hos hanna men det blev jätte struligt så jag tänkte sova hos anela, men tillslut hamnade jag hemma hos syrran, haha då vaknade jag vid 11 och sen har jag käka pizza och bara legat i soffan och kolla på tv, idag tror jag det blir chillkväll med alva och johanna men egentligen vill jag festa men vi får se hur det blir ! cyaa!!!!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback