Dagens outfit !

Det var ett jäkla tag sen jag la upp dagens outfit senast , men nu tänkte jag göra det !
Jag ska till sara ikväll med några och vi ska vell ha kul som man alltid har med domhär tjejerna !! Sen vet jag inte om jag sover hos mia eller sara , för om jag sover hos mia skulle vi kanske till en fest efter hos johanna om hon skulle ha något , ska höra med henne . men annars ska jag sova hos sara . Igår var jag i valbo med mia , jag köpte en tröja (har den på mig) och en bh och present till sara ! och sen när vi gick och kolla inne på kicks så fick vi syn på världens coolaste mascara !! :o Det fanns en rosa och en blå ? fyfan va cool . en sån ska jag köpa helt seriöst ! ;) hiihi

today i'm wearing this ;
Tröja - Ginatricot
Jeans - Cubus




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback