What am i doing wrong ?

ååh .. kan inte sova !! jag vill ju gå och lägga mig så det blir en ny dag så fort som möjligt , men inte fan är jag nå trött eller ! sitter och kollar massor med bloggar om och om igen för att fördriva tiden och de går inte så bra , tänkte ta något att dricka , borsta gaddarna och därefter försöka sova . lägga mig i sängen framför teven ellerså !

tänkte visa er vad jag funderar på att ha på mig på nyår , jag vill ha en klänning men hittar ju ingen så jag tror de blir någon av domhär outfitsen , ska in till gävle imorgon , kanske hittar något då ! :)

Kommentarer
Julia

Den till höger :)



2011-12-30 @ 01:47:56
carolin

2 :)



Blogg: http://lindgrens.blogg.se/
2011-12-30 @ 17:32:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback