Valbo med syrran !

har varit i valbo hela dagen så har tyvärr inte kunnat uppdatera, tänkte göra det innan jag åkte men jag orkade inte ;) hihi . snart kommer johanna hit igen och då ska vi bada , igår var hennes önskan att bada i mitt bubbelbadkar så hann vi aldrig igår, så vi gör det idag när hon kommer istället ! det var jättedålig rea i valbo måste jag säga ! uscha , det har alltid varit sååå mycket bättre så jag är lite besviken faktiskt . kunde ha varit mer ! hittade väärldens finaste tröja inne på vero moda som hängde på halva priset stället , och det var typ 2-3 sånna tröjor där så när jag kom till kassan sa hon att den inte var på rean , tror du jag blev liiiite sur då eller ? fyfan , ville strypa kärringen !
jaja , och vi käkade på ikea också , mums ! det är ju såååå gudomligt gott där !

tänkte ladda upp bilder på allt jag köpte idag förresten !

Britney spears 'Belive parfym - 129Kr

Bomullsrondeller - 10Kr

våtservetter - 10Kr

Guldig halsring - 99Kr

rakhyvel och rakgel - 99kr

värmeskyddspray - 79Kr

trosor - 30Kr

blus - 100Kr

tjocktröja - 149Kr

Kommentarer
sara

var parfymen på rea? & vart köpte du den? :)



2011-12-27 @ 21:59:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback