there's no way out of this dark place , noho no future ..

hej hopp jätte snopp !

sitter och väntar på johanna och carro nu , va i valbo idag med emelie men vi åkte nästan direkt för det hände lite saker jag inte tänker ta upp här . men jag ska iallafall dit en annan dag , måste ha lite nya kläder , smycken osv .
och jag Måste köpa ett smyckesträd eller smyckehand , något som  jag kan ha allt mitt smink på iallafall ! och en parfym , dom två sakerna är nummer 1 på shopping listan !!

jaja  , vet inte riktigt mer vad jag ska lägga till ?
men nu ska jag gå ner och äta lite gurkstänger/ morotstänger / chips och dipp ! :) har blivit massor med dipp nu senaste dagarna . men det är ju så gudomligt gott !! jaja nu ropar dom på mig där nerifrån !


snygg

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback