Stockholm was great !

Kom hem runt 4 inatt så nu är man skapligt trött ..
hade faktiskt väldigt roligt igår när vi var där , när vi kom in i stockholm försökte vi hitta konserthuset dit pappa och dom skulle , och tillslut hitta vi det och då åkte jag och emelie och leta en biograf och parkeringshus , tog en liten stund men tillslut så gick det ! vi gick in i biografen och beställde biljetter sen satt vi där och väntade på att filmen skulle börja i väääldigt stor spänning , haha fyfaaan va läskig den var ! vi såg ju paranormal activity 3 och jag lovar , jag blundade mer än halva filmen jag var så rädd så det fanns inte . läskigare film finns inte !! haha , sen när vi kom ut så hämtade vi upp pappa och dom så åkte vi till donken och käka , blev inge kinamat men vi orkade inte leta ;) hihi sen kom vi hem runt 4 och somnade direkt !

och vill ni veta vad jag gjorde igår i skolan då ?
jo jag var så jävla dum så jag lutade mig mot en bänk med ryggen , och självklart stog det ett ljus där så mitt hår och min tröja började nästan brinna , det typ smälte ?! HAHHAHHA fyfan ..


hahahhaha !
pappa till vänster - jonas i mitten - andreas till höger !! ;)
de tre muskitörerna påväg hem !

vi köpte feeetaste drickan och en popcorn till filmen , hade aldrig klarat att se den utan detta ! ;) ahhaha

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback