some day i'll be living in a big old city , and all you're ever gonna be is mean .

Fan !!!!! har glömt engelska böckerna i skolan ... KUL att jag snart har prov och jag kan inte plugga ... ruuligt ! Men kemin har jag ju hemma som tur är . Skönt att jag bara ha två prov kvar sen är det slut för i år . på måndag sätts betygen , tråkigt nog har jag sänkt mig i ett ämne tror jag ... men har kanske höjt mig i något med ? vet inte , vi får veta det när vi har avslutning , och den är om 2 veckor !!!! ÅÅÅH fyfan va kul med jullov . tänk , nu har halva nian gått , uscha .. tiden bara rinner iväg ! och om typ en och en halv månad ska vi välja gymnasie?!?!? AAH gud ..shit , jag har ju beslutsångest om jag ska välja Samhäll och bli polis eller gå Stylist och öppna egen salong med syrran ?
herregud .... jaja , vi får se om jag har tillräckligt med poäng osv , nu ska jag gå och duscha sen käka , plugga och sova ! :) nattis !

saknar dig syrran ! ses om några veckor . fyfan va fest de bliiiir då !

Kommentarer
bine

åååh saknar dig med syster! jaaaa, åååååh ska fan bli bäst! underbart, love you <3



Blogg: http://neardbinee.devote.se
2011-12-07 @ 07:38:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback