Sex and the city

har precis kollat på "uptown girls" som gick på tv , och nu börjar sex and the city så jag tänkte kolla på det sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon , först ska jag gå ut och gå med mamsen ( om jag orkar) sen ska jag åka till alborgen med min klass . det ska bli jätteroligt ! skönt ska det bli nu sista veckan , idag satt vi och bara chillade . på engelskan fick vi gå ner på enen och köpa fika så satt vi i klassrummet och pratade bara engelska och fikade och hade mysigt , sen började svenskan och då åt vi klart fikat och vi lekte lite lekar , hänga gubbe osv ! sen på kemin lekte vi oxå så det var jättehärligt idag . var även hem till emelie efter skolan för att fixa till naglarna jag gjorde igår , vi kortade av dom för dom blev liite för långa hihi .
men nu börjar det . hejdå !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback