Lucia

kul att man är sjuk då .. fick åka hem idag från skolan för att jag ville ju inte sitta där , jag är jättetät i halsen och har skit mycket slem , så jag spydde idag i skolan .. ÄCKLIGT ! så jag åkte hem efter typ en timme , så tyvärr hann jag inte se lucia tåget :( vilket jag såg fram emot att se ! Wilma va ju lucia så det är klart det var tråkigt att missa. men istället låg jag hemma i sängen , sen gick det över för jag mådde illa också . så jag började rensa kläder och det är en del jag ska sälja och en del var min kompisars kläder haha , sen har jag rensat massa annat skräp också. så nu är det fint i rummet ! ska snart gå och duscha , sen blir det vell att kolla på tv för jag är lite hängig fortfarande .
men ni får ha en fortsatt trevlig lucia ! puss



jag tog två bilder från elinas blogg , så vackra !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback