ledsen att jag inte är så bra på domhär dagarna ..

Dag 5 - en låt som får mig att gråta.
Ja , den får mig ju inte alltd att gråta , men det är en som jag är lite känslig för och det är God damn you're beautiful med Chester See
Dag 6 - vilken typ av killar jag faller för.
Jadu  ... omtänksamma , osjälviska snälla killar . Dom ska verkligen bry sig om en och kunna göra typ allt för en , dom ska vara helt underbar , och sen ska dom ju självklart vara snygg . tihi , gyllenbrun vältränad kropp med mycket muskler och ungefär ett huvud längre än mig , knallblå ögon som ser jättesnälla ut och ett fint leende med smilegropar på kinderna . vanlig längd på håret , inte för långt och inte för kort hår . ja , det är vell något i den stilen !
kan visa några snygga kändisar jag kan dööö för som är perfekt för min smak !

Taylor lautner

Justin bieber

Cam gigandet

Zac efron

Chad michael murray

Channing tatum

Jesse metcalfe

Jessie mccarthy

Brad pitt

Ben affleck

Alex pettyfer


Soo hot !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback