Just be true ,to who you are .

liite skönt , fick sluta efter lunch idag för att vi inte hade nå lektioner typ , så vi fick åka med halv 1bussen hem . strax kommer patricia hit och ska fixa sig med mig , sen åker vi till johanna och så åker vi och kollar på lussen ! :)
jag kanske bloggar ikväll , och jag vet inte vart jag ska sova eller något än men jag kanske sover med patte och johanna eller bara någon av dom ? lets see !

tänkte bjuda på världens snyggaste bild från i somras när jag var på semester på västkusten med min familj och elina ! haha , snygging när man sitter i husvagnen på morgonen !

fan va jag saknar att gå i sånadär kläder , shorts och ett stooort luftigt linne med en tubbh . så skönt !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback