jag är ingen särskild , medans du är underbar

hej hörni ! igår var jag hos hanna hela kvällen och åkte sen hem och sov med johanna . vi bastade hemma hos hanna och dansade och hade trevligt ! vi var inte så många , bara dom vi kände typ . men jag orkar inte skriva så mycket , så ni får bilder istället ! :)

jag , jesper och edvin . dom var töntar och vågade inte basta ;)

jag och emil  , vi bastade ju såklart !! :D

oskar , kalle och jag  . dom bastade också ! :)

jesper , jag , edvin och alva . hon var med och basta också !

jesper , edvin och emil ! haha trorni det var liiiite lökigt i bastun eller ? ;)

alva , emil , johanna och kalle !

jag och oskar :)

tommy , david , emil , johanna , hanna och alva . haha liite suddig bild ! ;)

avslutar med en galet het bild på mig och hanna ! ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback