It's okay not to be okay .

puh , är helt slut i hela kroppen nu !! har hjälpt till att måla min systers rum . fyfaaaan va jobbigt de var !! uscha , men nu är vi klar och hon ska bara tapetsera en fondvägg nu men de tänker jag inte hjälpa till med ;) haha . vi kom hem från gävle ungefär halv ett idag , sov ju hos emelies kompis med henne och jag satte i löshåret igår , fyfan va jag är nöjd alltså ! shit , de syns inte ens att jag har löshår , inte ens när man sätter upp det . och det är ju fast limmat och de är äkta hår så man kan ju locka , platta , färga , allt man kan göra med sitt egna hår i stort sett ! men nu har jag förberett mig med mirakelspray , värmeskyddspray och ska köpa hårinpackning nu i veckan tror jag ;) hihi , ska ju försöka hålla det bra så länge det går !

jag har iiiingen aning om vad jag ska göra ikväll , blir vell att gå ut med killarna en stund eller något . är så jävla slö nu , men de får man vara nu när det är lov ! tänkte ladda batterierna till nyår och tills jag börjar skolan igen !
men nu kom syrran ut ur duschen så nu är det min tur , har lite färg i håret osv ! ;) 'höhö'



mitt nya fräscha älskade hår !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback