I had a dream about you , untill i saw the real you .

Förlåt mig . jag känner mig väääldigt dålig på att blogga ! tyvärr , men jag orkar helt enkelt inte , jag har tappat intresset totalt . förut älskade jag att blogga , jag ville uppdatera heela tiden . men nu vet jag inte ! funderar om jag kanske ska göra en ny design och börja om helt ?`jaja det får bli lite senare isåfall. nu tänkte jag bara skriva lite om gårdagen så ni vet vart jag höll hus .

Jag var hemma hos johanna tysklind på fest med några och hade jätteroligt . ungefär vid 12 gick vi till donken och fyfan .. det var så pinsamt för vi blev UTSKICKAD från donken ?! tack vare att en av våra kompisar kräktes mitt på golvet .. hah fyfan de var så jävla äckligt ! sen så gick jag och david tilll rese och väntade på bussen i 40 minuter .. sen när jag kom t järbo gick jag björne och kolla film och pratade , sen kom jag hem runt 6 imorse.. haha jaja , nu ska jag inte skriva mer , puss

dåliga bilder men det var jättemörkt där .. jaja , tänkte ladda upp en video oxå när jocke dansar så hårt att han ramlar ! hahahaha

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback