Hejhallå. Satt i skolans cafeteria idag , ...

2011-12-02_10_07 (MMS)

Hejhallå. Satt i skolans cafeteria idag , så jävla skönt att sitta där istället för lektion ! Men jag gick till fysiken och fick reda på provsvaren från senaste provet och jag var 2poäng ifrån vg. Men jag frågade läraren om jag kunde få någon fråga av han för att bevisa att jag är värd ett vg , så det kanske han skulle fixa :D sen gjorde jag tyskaprov idag vilken inte gick lika bra tror jag. Men hon kolla igenom det en snabbis och sa att det var minst g så det är ju skönt iallafall!! Nu är jag påväg till gävle för att hämta upp pappas 2 jobbkompisar och emelie sen bär det av mot stockholm ! Först ska jag och emelie äta på någon thai/kina resturang sen gå på bio eller om de blir tvärtom , don't know. Men ska kolla vilken tid bion är :) vi ska se paranormal activity 3 och jag kommer dööööö haha jag och emelie kommer siitta där med Händerna för ögon och öron och tänka pp något annat. Hahha fyfan.... Men kul ska det bli !!! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback