Hejhå vad står på? Tihi , ska nu ladda up...

2011-12-05_07_11 (MMS)

Hejhå vad står på? Tihi , ska nu ladda upp bild på min sköna outfit nu . Sitter på bussen påväg t skolan och har inget att göra så varför inte blogga ?;) men vad jag ska blogga om dt är ju frågan . Förutom outfiten då!;) jaja idag ska jag till stan med emelie för att hon behöver råd av mig för kläder. Hon påstår ju att jag har världens snyggaste stil osv ... Vilket jag inte har !!! Har fan brist på kläder nu alltså. Men jag får hoppas jag får pengar och presentkort i julklapp så jag kan köpa lite kläder !:) och visste ni att vi går bara 2 veckor och typ 3 dagar sen är det jullov helt plötsligt !! Och fyfan va jag längtar. Sabine älskling ska ju komma till mig och fyfan va vi ska köra! Jag lovar . Livet är en fest när vi är med varandra ! Ååh . Jaja nu ska jag lägga undan mobilen en stund. Orkar inte skriva mer ;) puss!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback