Hata x-trafik !!

var ju till valbo idag efter skolan med några , köpte 3 ringar till mig själv och julklappar så nu är allas klara ! behöver inte bekymra mig mer för det . imorgon har vi julavslutning och så får vi betygen !! ÅÅÅH är skiit nervös över vad jag fått. jaja , får leva i spänning tills imorgon !

idag när vi skulle åka till valbo så åkte bussen bara förbi busshållplatsen vi skulle av på ? så vi fick åka till gävle och tillbaka .. sen när vi skulle åka hem skulle vi ta den som gick 17.40 och den kom aldrig så vi stog ju kvar där tills den bussen som gick 17.50 och den kom typ 5 över , så den förstaa kom aldrig och vi ringde taxi för vi missa bussen till järbo , så vi åkte taxi hem . så jävla äckliga , fyfan va jag hatar xtrafik .. dom är så seena hela tiden och allt , speciellt nu på vintern , får ju stå ute och frysa typ en halvtimme varje gång man ska med bussen! uscha .. jaja , nu ska jag sova ! NATTI .

i want summer !

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback