Fick hem mina beställningar idag .

är jätteglad nu ! Fick ju somsakt hem mina beställningar , så mina mobilskal har kommit och mina två blusar och min älskade skor !!! mobilskalen var jättefina och tröjorna , gaash . Huur söt som helst , sen har vi ju skorna ... Dom var ju skyhöga ! jag kan ju knappt gå i dom så jag måste lära mig nu innan nyår om de nu blir att jag har dom eller jag kanske beställer andra .Lets se ! nu har jag tvättat bort sminket och ska strax sova , tänkte bara blogga lite och kolla andras bloggar . Hade kemi och tyska prov idag . båda gick sådär.. men godkänd blev jag minst ! fårse om jag får lite högre , vilket jag inte tror men man kan ju alltid hoppas ? ;) och imorgon har vi engelska prov och SJÄLVKLART glömde jag böckerna i skolan .. jaja , nu är mina ögonlock tunga som bly så jag ska gå och sova nu .




dedär beställde jag . suuper ! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback