Dag 9 - bild på mig och min bästa vän.

usch.. dethär med bästavän , jag vet inte det jag ! alla  mina vänner , dom betyder allt för mig ! men jag har ju några jag umgås mest med och så , men jag har en BÄSTAVÄN som jag haft sen jag gick i 1:an och tyvärr så bor hon 50 mil härifrån , but we are keeping touch ! men dom jag är med lite oftare det är ju domhär älsklingarna !

Mia Broman
, mitt charmtroll som jag varit vän med sen 4:an , gumman . vi va bästavänner i sjuan , sen fick du en annan bästavän . så nu vet jag inte om vi är BÄSTAvänner ? enligt mig är vi det , men jag älskar dig så gudomligt !

Carolin Lindgren , min ängel . sen jag träffade dig har jag älskat dig , du anar inte . du är en riktig vän och du är verkligen en som förstår och lyssnar , det alla söker hos en vän . och vi har varit bästavänner vi med . innan vi skulle börja sjuan sen vet jag inte vad som hände ,vi var inte lika ofta och sen blev det inte av , men för mig är du fortfarande min bästavän !

Matilda Myllykoski , vi har då haft våra hemska stunder men du är trots allt en av mina bästavänner . det började illa , men nu är det bra . vilket jag är glad över för du sprider glädje bara av att finnas till ! så underbart för du kan verkligen höja stämningen .

Elina Hedman , jag lärde känna dig i sjuan , och då blev vi allra bästa vänner . vi var med varandra hela tiden och du typ bodde hos mig på helgerna , sen hände något som gjorde att du fick en annan . men vi är ju fortfarande väldigt nära varandra så för mig är du en bästavän .

Alva Hörnfeldt, snygging , vad vore jag utan dig ? vackra unge .. tack vare mig började vi träffas osv , jag skrev till dig på Bilddagboken haha och så märkte vi att vi skulle börja samma skola och nu är vi riktigt bra vänner . det är jag jätteglad över för somsakt , vad vore jag utan dig ?

Hanna Hertel ,min alldeles egna party prinsessa ! det är ingen fest utan oss två gumman . i somras började vi umgås fast vi känt varandra länge , och du har varit en av dom som gjort mitt sommarlov ! helt seriöst , du är en av mina bästavänner för du är också en som förstår och lyssnar på rätt sätt .

Johanna Tysklind , ååh , du är också en av dom som gjort min sommar . vi har gått på samma skola i två år men nu i somras började vi umgås och du blev min bästavän . vi var med varandra dygnet runt i flera veckor på lovet och fyfan va vi levde ! nu träffas vi tyvärr inte lika ofta längre , på typ fester och sånt men vi går ju inte samma skola mer så det kan ju vara det också .

Johanna Lindroth , och jag skriver det även här , du är en av dom som gjorde min sommar och skulle aldrig klara mig utan dig . vi har jämt så jäkla kul och alla våra nätter ute i somras och ååh ,du är verkligen en underbar vän och vill aldrig släppa taget om dig  ! du betyder så hemskt mycket för mig .

Sabine Johansson , Jag lärde känna dig i 1:an då jag bråkade med dig i ett helt år ,sen vände det och vi blev bästavänner och vi var som fastklistrade i varandra , gjorde jag det ena var du tvungen att göra det andra . det var så vi levde ! sen flyttade du till östersund och jag till järbo , och därefter träffar vi varandra på jul och sommar loven ! tur att vi fortfarande håller kontakten iallafall. men när vi träffas är vi lika tajta som när vi var små . vi har samma humor och samma humör . allt är lika , det är som om vi vore enäggstvillingar förutom utseendet .


Ja flickor , jag älskar er mest av allt i hela världen ! och det är är mina speciella vänner så jag är liite tajtare med än alla andra underbara kompisar . och jag har ingen ordning så ni vet ! älsklingar , ni betyder så oerhört mycket för mig  och enligt mig är NI mina bästavänner !  Jag har inte bara en , jag har nio stycken . och det är jag glad över .

Älskar er oerhört mycket !

Kommentarer
elina

jag älskar dig så mycket min fina älskling ♥♥♥♥♥



Blogg: http://elinaaviolaa.blogg.se/
2011-12-10 @ 00:26:20
bine

ååh, känner exakt samma. det är precis så du skriver.

älskar dig syster, du&jag livet ut! pusssss <3



Blogg: http://neardbinee.devote.se
2011-12-10 @ 10:30:12
johannalindroth

loveu



2011-12-10 @ 16:08:23




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback