Dag 18 - min familj.

ja, vart ska jag börja ? min älskade familj består av mamma , pappa storasyster och lillebror .

Min Mamma ;
Monica Tingström 39ÅR gammal och världens bästa mamma . Hade aldrig klarat mig en sekund utan dig , och du är så himla go . du är supersnäll men vi har ju våra stunder men jag kommer bara bättre och bättre överens med dig för varje dag som går .

Min Pappa ;
Morgan Tingström 40ÅR gammal , världens bästa pappa . vad vore jag utan dig ? du har varit med mig sen jag föddes , stått vid min sida vad som än hänt . du har dina åsikter vilket jag hatar . men det får jag leva med , man får ju ha vilken åsikt man vill så jag kan inte säga mer än att jag inte gillar det , men du är bäst endå !

Min Syster ;
Emelie Tingström 19ÅR gammal , du är min andra halva . du bor inte hemma längre , så vi är alltså inte med varandra hela tiden , vilket är bra . för när du bodde hemma bråkade vi hela tiden . nu bråkar vi nästan aldrig så det är ju bra . men visst är det tråkigt att du inte bor hemma för jag vill vara nära dig hela tiden , saknar dig när vi inte är med varandra !

Min Bror ;
Simon Tingström 7ÅR gammal , din lille skit . vi bråkar nästan hela tiden , men vi kan ju vara sams oxå men vi bråkar mest . du är så himla dryg men jag står ut för jag skulle aldrig klara mig utan dig , du är lixom den jag
behöver . utan dig skulle jag nog vara väääldigt annorlunda .

Jag älskar er alla så oändligt mycket ! Ni är guld värt.  utan er vore jag ingenting . förlorar jag er förlorar jag allt !


så snygga familjemedlemmar så !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback