Dag 14 - någonting jag ångrar.

Jag ångrar att jag inte tog tag i skolan på det sättet som jag borde . jag tänkte att eftersom jag inte får betyg i sjuan så kan jag slappa då , men det gjorde allt värre . nu kan jag inte lika mycket och jag insåg inte att sjuan skulle hjälpa åttan och nian . Jag önskar jag kunde börja om och bara göra läxor och träna ordentligt till proven istället för att slösa bort allt på annat !! hade jag tagit tag i allt bättre i sjuan och åttan hade jag nog haft dubbelt så mycket bättre betyg . men nu istället fick jag reda på att jag sänkt mig i nått ämne . inte så roligt !! men nu efter julen , då JÄVLAR ska jag plugga till alla prov , och läxor ska jag läsa. JAG MÅSTE ! det är min framtid som hänger på dethär .

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback