Dag 12 - mina fobier.

jag har ju ganska vanliga fobier .

  • Spindlar
Det är så jävla äckligt ! fyfan .. får panik bara jag ser en och jag har en på mig. då är jag halvdöd , jag får panik , ångest och allt vet vad . dom är ju grymt äckliga , ser ju ut som monster !! Jag tycker inte om insekter i överhuvudtaget , men spindlar är fan värst !

  • Mörker
Jag är sjukt mörkrädd , det är så läskigt för man vet aldrig vad som händer när man inte ser något . speciellt när man är instängd i ett mörkt rum då får jag cellskräck.

  • Höjder

Jag är jättehöjdrädd. jag kan knappt sitta på någons axlar för att jag är så höjdrädd. haha , jag får lixom panik och så. men det är vell för att jag är så kort så jag är van att vara nära marken ;) hahahah nejdå . men jag vet inte varför faktiskt !

  • Skåpbilar

uscha... på nätterna när man går ensam och är påväg hem från någonting , så åker en skåpbil förbi , seriöst .. antingen så springer jag och gömmer mig eller så låtsas jag prata i telefon . tycker dom är asäcklig efter alla filmer när mördare har en skåpbil som dom lägger kroppen i osv .. uscha , tycker det är jätte obehagligt !


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback