Christmas , christmas time is here .

Hej på er mina kära vänner .

säger det än en gång , jag är usel på att blogga ! men nu ska jag passa på när jag inte har så mycket för mig . igår fick jag tillslut ut andreas och daniel för en stund , hihi . var liiivrädd när jag gick dit och hem ... sägs ju att det går varg i järbo så man blev ju lite skräckslagen . imorse vaknade jag upp vid 10 , gick upp och gjorde ordning mig sen åkte jag och simon med pappa till min syster så gjorde vi massa julgodis och jag gjorde även ett pepparkakshus (det gick åt helvete må jag säga) haha . menmen har suttit och spelat "med andra ord" med thure och emelie , fyfan vad vi har skrattat alltså .. haha ! och förresten , fick ett par skor av mamma idag . det var lite som en tidig julklapp ! är superglad för dom . sa till mamma häromdagen att jag jättegärna ville ha sådana och så kommer jag hem och får syn på ett par ! lovely.

nu ska jag plocka undan här och sedan bädda för att förbereda mig på en låång och härlig julafton ! :)

fint va ? ;)

jag kallar dom "ridskor" , dom kanske heter så ? vet inte riktigt . men dom är galet snygga !!!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback