Börjar om på nytt !

denhär verkade roligare , hittade den på jennys blogg !

Dag 1
- en bild på mig och 10 fakta om mig.
Dag 2 - min relationsstatus.
Dag 3 - mina mål i livet.
Dag 4 - min julönskelista.
Dag 5 - en låt som får mig att gråta.
Dag 6 - vilken typ av killar jag faller för.
Dag 7 - min första kärlek.
Dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 - bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 - en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 - någonting jag saknar.
Dag 12 - mina fobier.
Dag 13 - en bild på mig själv för ett år sen.
Dag 14 - någonting jag ångrar.
Dag 15 - min favoritårstid och varför.
Dag 16 - en person jag vill byta liv med för en dag och varför.
Dag 17 - min skola och utbildning.
Dag 18 - min familj.
Dag 19 - min favorit film.
Dag 20 - en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
Dag 21 - det bästa som någonsin har hänt mig.
Dag 22 - mitt rum.
Dag 23 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 24 - hur jag mår just nu

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback