All you are is mean, And a liar, And pathetic, And alone in life.

Jag är hemma idag, vaknade upp och hade lite ont i magen , så jag struntade i att åka ifall att det skulle bli samma som igår . ville inte direkt sitta på SKOLANS toa och kräkas.. då gör jag det hellre hemma ! men jag mår finfint nu . så jag ska ta halv 4 bussen till min syster och då ska hon göra nya naglar på mig om hon får hem sakerna !! vi ska även spela lite sims , like old days ! vi får se om jag sover kvar , jag tror jag gör det men jag vet inte riktigt ! ska bli kul att träffa henne igen , har inte träffat henne på typ en eller två veckor .

och jag var ju så otroligt dum när hon ringde mig imorse ,
Emelie  : heeej ,vill du komma till mig idag ???
Jag : hej ,aa det kan jag .
Emelie : bra för jag får grejerna idag .
Jag : jaha och ?
-en lååång tyst stund
Båda : HAHHAHAHHAAH


anledningen , ja de är att min mamma har ALLTID sagt "grejerna " istället för mens , haha och då trodde jag emelie menade att hon skulle få sin mens ? så jag lixom , och? haha , sen kom jag på att hon menade NAGEL grejerna ! ahhaha så vi började asgarva . ni tyckte säkert inte det var kul men fyfan det var det !!!

nu ska jag ner och käka , hörs !!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback