All i want for christmas is you ..

hejhörnii !

har verkligen inget att göra , försöker få tag på daniel och andreas men jag lyckas inte så bra för jag ska gå ut och träffa dom en stund och dom spelar säkert och kan inte svara .. jaja , får vell vänta men det slutar vell att jag somnar här hemma istället som jag och johanna gjorde igår . imorgon ska jag  och min lillebror ta en tidig buss till min syster så ska vi julbaka lite hemma hos henne , sen får vi vell se när vi åker hem , med pappa kanske eller något ? det är iallafall superskönt med lov ! känner att jag måste ladda batterierna för ett nytt år osv . tänk att om två dagar är det julafton , om nio dagar är det nyår och fyfan va det nya året ska äga . 2012 ,here i come !! aja , tänkte sätta mig vid teven lite nu och försöka få tag på dom igen :)


bild från julavslutningen igår i skolan , vi lekte lite lekar och mitt lag vann så vi fick "julklappar" (en varsin klubba)

Kommentarer
Micke

Vilken porris ;)



2011-12-30 @ 08:07:35




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback